In New York – Vertrekt morgen, de 1. Juli

Geachte lezers,

na mij al gebeurd wat "Waarom denk je iets te schrijven," en "Wat is?"Mails en zelfs een telefoontje van mijn ouders hebben bereikt, Hebben nu een snelle update ... Ik ben zeer tevreden, dat zo veel mensen volgen onze reis! Waarom ik nog niet geschreven? Nu, tweeledig. Aan de ene kant je je kunt voorstellen, dat een dergelijke gigantische grote stad als New York heeft veel afleiding. Ik heb in de afgelopen twee dagen – dezelfde manier 2006 na mijn reis met Maverick – de hele stad best te voet verkend. En ik heb al lopen twee grote bellen. New York is gewoon waanzin. Niet in woorden uitdrukken. Deze diversiteit, deze massa van indrukken. Van blok naar blok verandert het landschap, leven, elke straat heeft zijn eigen flair. Om de vele geuren! Straatverkopers, De kip kebab grillen, Hotdogs, China snacks. Van overal zal worden gevuld met indrukken, dus ik ben hier elke avond kwamen vrij uitgeput en overweldigd op de boot.

Het andere ding, die bezig me voor de laatste paar dagen en baart me zorgen, is een stukje slecht nieuws, die heeft bereikt me ongeveer een week geleden: Mijn vriendin, Ik hou ook van het leven in Kiel, werd opgenomen in het ziekenhuis. En dat is slecht: Men niet weet, wat het is. Van dag tot dag veranderen de diagnoses. En ik zit hier, aan de andere kant van de wereld en kan niets, kan niet eens ze bezoeken in het ziekenhuis. Het deprimeert me gewoon heel. Elke dag praten we over Skype en het is een hartverscheurend beeld, ze zien via de webcam in het ziekenhuis bed, om te leren van de vele studies en pijnlijke onderzoeken – en kan er niet zijn.

Hier in het kort, Wat zit er in de afgelopen dagen nog meer gebeurd:

We zijn op vrijdagavond tegen 9 Klok in de avond aangekomen in New York. Meer in het bijzonder, hebben we gekozen voor de New Jersey kant van de Hudson River, waarvan er een snelle veerboot in de Stad. De eerste nacht dat we konden zelfs gratis, want we kwamen te laat (wie had dat gedacht in New York?!), Zaterdagochtend gingen we met een snelheid van slechts 1,5 – 2 Node worden vergeleken met base 3,5 Node stroom beslagen de Hudson River, tot aanmeren in de Lincoln Harbor Marina, en dat is precies 40igsten overkant van de straat, der Höhe des Empire State Buildings, is. Vanaf hier loop je rond 1,5 km naar het noorden, aangekomen op een ferry terminal, en kan gaan van daaruit naar de stad. De avond dient te worden begrepen, zelfs met de boot aan de overkant van de Hudson River, een prachtig uitzicht op de stad lichten en kan, warum Frank Sinatra singt "een stad die nooit slaapt". Zo groot als de stad is echter nog niet, als je zou denken. Vandaag 's middags nam ik de ferry naar de stad en ging door lukrake semi Manhattan op vele zijwegen, iets over het leven daar te zien. Over 3 Egi uur later hebben de veerboot naar de 1,6 Megacity, ook geen vaste plannen, wat hij wil om naar te kijken. Minder dan een uur later liepen we onszelf in Greenwich Village bump in elkaar. Ongelooflijk! Ik dacht dat het een gek toeval, dat we van de transatlantische vlucht over 230 Passagiers op de Airbus gewoon zitten zij aan zij, Maar hoe waarschijnlijk is het, om te draaien in Manhattan aan de weg?! Ik moet morgen beginnen, Lotto zu spielen 🙂

Morgen zullen we ook weer aan te vullen onze voeding. Sommige dingen zijn op de 4 daagse reis vanaf Deltaville hier als zeer, bleek erg lekker. Sinds postbought. Op mijn lijst als "Cheez-It" Käsekräcker (geweldig voor de nachtwake, daar hebben we iets te knabbelen op) en blauw "Powerade". Onze oploskoffie pot was inderdaad iets van 160 Cups, maar ook omdat het niveau al aanzienlijk. En dat zou verschrikkelijk zijn, aan de Atlantische zonder koffie! Ik heb vaak tijden vertelt mensen, Het woord "koffie" zou veruit de meest genoemde zijn. Toen herinnerde ik me dan ook, dat mijn volk, die hebben het boek gelezen – zelfs als ik kende haar niet – bei jeder Gelegenheit sofort einen Kaffee anbieten 😉

Water resources die we nodig morgen is ook een beetje bijvullen. Het water uit onze tank stinkt verschrikkelijk. Omdat hij geen inspectieluiken en ook de herhaalde spoelen geen verbetering gebracht, We nemen de volle tank nu gewoon ballast en reserve water door het gebied, maar geheel aan ons uit blikjes en flessen. Morgenochtend is ook een was op het plan. Hier in de haven, er zijn gelukkig zowel wasmachine en droger. Anders heb je een vertrek woensdag rond het middaguur (18 Duitse tijd klok) niets in de weg!

Maar eerst een paar foto's. De verslagen van de laatste dagen van de zee die ik heb geladen met foto's. Foto's te downloaden via Iridium satelliet telefoon is het zelfs mogelijk, maar beperken we ons vanwege de kosten om een ​​paar tijdens de feitelijke oversteek van de Atlantische. Als we beginnen op woensdag, zult u in staat zijn om de "posities" dagelijkse voortgang volgen. De kaart is al ingesteld. Als er problemen zijn met de advertenties, "Update" knop en anders, meldt! 'Ve Heard, Deze pagina zal ertoe leiden dat sommige browsers geven problemen. Het zal worden ingesteld wegens.

Tot die tijd: Mooie groeten van de Hudson River!

John

Lang hebben we vochten terug tegen de Hudson, totdat we vonden de brug voor de haven van New York

bereiken.Als beloning, behandelen we ons tot iemand “Bridge Cola” ​

Egi is blij.

New York verwelkomt ons met een regenboog.

We maken gebruik van het grote licht en de trage vorderingen tegen de stroom in, ...

... Om foto's te maken in de voorkant van de skyline.

Vlak voor zonsondergang we toevallig “Miss Liberty” en Ellis IJsland, het voormalige Immigratie eiland, waar alle immigranten werden geregistreerd.

Een paar mijl van de rivier, slaat u linksaf ...

En ... hebben een uitzicht op de skyline.

Zondagmorgen, het gaat verder 4 Mijlen stroomopwaarts in de Lincoln Harbor Marina, De ligplaats zal tot ons vertrek.

Op 1. Juli zullen we, speelt met de veronderstelling dat het weer, omdat deze zeilers varen langs de Hudson, en zet koers naar de Azoren.

Tot die tijd, Gavdos is de sterke deining van Hudson en wordt krachtig geschud.

In de tussentijd zijn we duwen ons rond in de stad en het verzamelen van indrukken.